Uke 30 – uken som gikk..

Ukens sang: Zonoma, Sara Farell – Somebody Else. 

Ukens middag: Taco selvfølgelig ♥.♥

Ukens cravings: Sjokolade kuleis! Det er så himmelsk godt. 

Ukens humør: Humøret har vært stort sett bra denne uken, og hatt det veldig fint hele uken egentlig. Enkelte ting har plaget meg litt, men det har som regel gått over etter en liten stund. Kan ikke klage. 

Ukens høydepunkt: Den siste bowling-runden sammen med lillebror før han reiste, det var utrolig gøy og vi holdt på ganske lenge.♥

Ukens nedtur: Lillebror reiste fra oss denne uken, og selv om han gledet seg litt til å komme hjem til sykkelen sin – var det litt trist når han dro. Det ble liksom så tomt uten han. Han var også den eneste nærmeste familien jeg hadde igjen etter at jeg dro fra Finnmark – som gjorde at jeg begynte å føle meg bitte litt ensom. Men nå er det bare å glede seg til neste gang vi ses, og da blir det nok utrolig godt å se dem igjen. 

Ukens favorittbilde: 


Lillebror♥

Husk spørsmålsrunden! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg