Han er reist..

I dag reiste Daniel fra meg, og jeg tror aldri noen gang at det har vært så tungt før. Mye av problemet ligger kanskje i at jeg er ikke hjemme, som er tungt nok fra før. Men det hjelper faktisk ekstremt mye at jeg har Therese og gjengen her nå. Det er som å ha en del av Daniel her, og det gjør ting hvert fall litt lettere. Det blir selvfølgelig mye tommere her nå som han er reist, og spesielt når jeg blir alene i sengen om natten. Heldigvis har jeg knappet til meg en av t-skjortene hans før han dro.♥ 

Disse to ukene skal brukes på å mentalt forberede meg på skolestart. Jeg fikk mail fra skole i dag, om registrering, semesteravgift og diverse opplysninger jeg trenger nå mot skolestart. Denne mailen åpnet øynene på meg, og jeg innså hva jeg faktisk er på tur å gjøre. Jeg skal faktisk begynne på en helt ny skole, jeg vet ikke hvor noen av oppmøte-stedene er, jeg kjenner ingen og plutselig fikk jeg litt panikk. Skolepanikk. Det skremmer vettet av meg å ikke ha kontroll på hvor jeg skal gå, eller ha en plan. Det er slik at når jeg blir nervøs for noe, spesielt kjøre bil på steder jeg ikke kjenner, så må jeg ha en plan for alt. Når jeg skal ut å kjøre bil må jeg være helt sikker på ruten jeg skal kjøre, hvordan jeg skal parkere og back-up planer om noe ikke går som planlagt. Her kan jeg ikke det, for jeg kjenner ikke skolen – hvor noe som helst ligger og jeg må ta alt på sparket – det gir meg litt panikk. Haha! 

Ellers skal jeg for harde livet prøve å nyte den siste delen av sommerferien! Håper dere gjør det samme 🙂 

Husk spørsmålsrunden folkens! Det er bare å stille masse spørsmål i kommentarfeltet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg