2. august

Åh herre for et vær det var i natt. Jeg våknet i halv fire tiden av himmelen som brølte over hodet mitt, og regnet som pisket i taket. Det er bra lenge siden jeg har vært borti så kraftig regn som det var i natt – trodde nesten det skulle ta knekken på taket. Heller ikke rullegardinen kunne sperre for det lyset som lynet ga fra seg i natt, hele rommet lyste opp. Jeg hadde lyst å sove, men det var faktisk ganske spennende å høre på været som herjet der ute. Jeg sovnet ikke før klokken var kvart over fire og da falt jeg i veldig dyp søvn. 

Dagen i dag har jeg faktisk hatt litt kløe i fingrene etter rydding; derfor ryddet jeg litt på kjøkkenet og ryddet ut av oppvaskmaskinen etter å fått i meg litt frokost. Senere tok jeg meg av kofferten min som ikke så ut, samt støvsugd hele garasjeloftet. Jeg flytter ut av det i dag, og inn i huset – alle gjestene til denne familien er reist og det er ledig rom inne! Skal bli litt deilig♥ Ellers har jeg faktisk brukt dagen min på senteret, og en tur i Bugårdsparken sammen med Therese, lille Julie og Roman.♥

Forresten, så setter jeg frist på spørsmålsrunden til i morgen kl. 17:00. Vil du stille meg noen spørsmål som skal være med i denne runden, så still dem innen i morgen kl. 17 i kommentarfeltet. Denne spørsmålsrunden vil bli publisert i morgen, eller eventuelt fredag. 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg