Svar på spørsmålsrunde!

Hvordan har du det? Jeg har det faktisk ganske bra for tiden. Selvfølgelig har jeg mine studer der alt jeg klarer er å gråte og alt kan virke helt jævlig, men det går over. 

Hva er dine planer etter sommeren? Når sommeren er over skal jeg studere journalistikk på Mediehøgskolen Gimlekollen – NLA Kristiansand. Det blir veldig spennende da jeg ikke er helt sikker på hva jeg har begitt meg ut på, det er på tide å prøve noe nytt og jeg gleder meg veldig – samtidig som jeg gruer meg fryktelig med tanke på at jeg er så sjenert og hater å begi meg ut på ukjente plasser, og hvertfall ikke alene. Jeg kjenner ingen på skolen, så det er den største utfordringen. 

Har du noen planer resten av sommeren? Jeg har ingen planer resten av sommeren, jeg skal bare ta den slik den kommer og nyte det. 

Når fikk du mensen? Jeg er 14 år og er bekymret for har ikke fått det ennå selv, og alle jentene i klassen har fått det, tror jeg. Jeg husker faktisk ikke nøyaktig når jeg fikk mensen. Jeg tror det var rundt 13-14 års alderen. Du trenger ikke bekymre deg, men nyt det heller! Alle er forskjellige, og mensen dukker opp på forskjellige tider for alle. Jeg tenker at du er veldig heldig som ikke har fått det enda, for det er absolutt ikke noe gøy med mensen, selv om det kan virke det helt i begynnelsen! Men ta det helt med ro, den kommer nok. 

Hvordan opplever du å ha mensen? Menstrusjonen min er faktisk ikke så ille, jeg har hørt hvordan enkelte opplever mensen med å få masse masse smerter i magen og enkelte ganger blir det faktisk så ille at de må dra hjem fra skolen pga smertene. Jeg opplever ikke mensen på den måten – jeg kan oppleve smerter i magen spesielt på morgenen eller på den verste dagen med mensen, men bortsett fra det er jeg smertefri. Andre ting som kan plage meg under mensen er humøret mitt – jeg blir veldig veldig sårbar, fort irritabel og sint. Det virker også som at den indre termostaten er ødelagt under mensen, for jeg går fra kald til varm eller fra varm til kald på sekunder! 

Når mistet du jomfrudommen din? Jeg mistet jomfrudommen rett etter at jeg fylte 16 år. 🙂 

Hvor mange kjærester har du hatt? 3 stk. 

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste? Jeg var nettopp fylt 15 år da jeg fikk min første. 

Har du noen ganger vært utro, har kjæresten din vært det? Nei, det har jeg ikke og ja, han ene var utro. 

Har kjæresten din hatt andre kjærester før deg? Ja. 🙂 

Har du noen piercinger/tatoveringer? Hva syns du om det? Jeg har ingen av delene. Jeg syntes tatoveringer er fint, så lenge det ikke blir for mange av dem. En stor her og der, eller noen små er faktisk ganske fint, men å dekke hele kroppen i blekk syntes jeg er langt ifra fint. Ingen stor fan av piercinger, men den eneste jeg faktisk kunne tenkt meg er piercing i navlen – det er faktisk utrolig fint. Det er bare min mening da. 

Hvor mange søsken har du? Har du noen halvsøsken eller likende? Jeg har én hel bror, om man kan si det slik, så har jeg tre stesøsken – tre brødre og en søster. Jeg har ingen halvsøsken 🙂 

Har ikke du gått noe idrettsgreier? Kan du gi tips til styrkeøvelser til rumpa? Jeg har gått faget breddeidrett ja, om det var det du tenkte på. Har ikke akkurat så mange tips til styrkeøvelser for rumpa, da jeg ikke trener den så mye selv – men knebøy i forskjellige varianter er en god klassiker 😉 

Hvor mange dyr har du hatt? Rundt 6 hunder, 1 katt, 4 undulater og 1 nymfeparakitt. 

Hvordan har du fått håret ditt så langt? Når jeg var liten fortalte jeg mamma at jeg ønsket meg Rapunzel-hår (har i senere tid ikke ønsket SÅ langt hår, men ca. litt lengre enn hva jeg har nå) og da sa hun at jeg måtte spare. Så vi ble enige, sammen med frisøren min som jeg har hatt siden jeg var liten, at hun kun skulle klippe det minimale av det hun fikk til. Det er det eneste jeg har gjort, klipt bort slitte tupper – ellers har det bare vokst av seg selv 🙂 

Hva slags hudpleie- og hårpleieprodukter bruker du? Jeg bruker ingen spesielle hudpleieprodukter, bare fuktighetskrem. Bruker heller ingen hårpleieprodukter utenom shampoo og balsam, men er veldig glad i en spesiell type av de to som er fra Yves Rocher – du kan finne min favoritt HER.  (Reklamelink)

Hvilke land har du vært i? Hvilket land har du lyst å reise til? Jeg har vært i Finland, Sverige og Polen, samt øya Tenerife. Helt ærlig, så vet jeg ikke helt hvor jeg har lyst å reise.. Kunne tenkt meg en tur til London, eller Paris – men utenom det har jeg ikke så mange reisemål. Drømmereisemålet mitt må kanskje være en plass med veldig klart og blått vann, hvite strender og hele den pakka der. 

Da du var liten, hva ville du bli når du ble “stor”? Føler du at du følger drømmen nå? Når jeg var liten var ønsket mitt å bli veterinær, men jeg følger overhodet ikke den drømmen den dag i dag. Jeg ønsket det helt fram til 1. året på vgs, men det endret seg – jeg begynte å tenke meg om og da skiftet meningen seg. Jeg gikk rundt 1 1/2 år uten å vite hva jeg skulle gjøre med livet mitt, men nå har jeg altså søkt og fått plass som journalistikk-student i Kristiansand. 

Håper dere fikk svar på det dere lurte på!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg