Rainy day

God morgen alle sammen! I dag skinner solen og vinden løfter friskt i håret – skyene farer forbi og temperaturen er faktisk ganske grei. Det har vært stabilt rundt 17-19 grader denne uken, så det har bare vært avhengig av om det har vært sol eller ikke for å bli shorts/kjole vær – eller om det faktisk hadde passet med bukse. Solen er veldig avgjørende for hvordan jeg kler meg, er det overskyet kan jeg faktisk ha muligheter til å bruke genser eller noe tynt med lange armer. 

I går regnet det fryktelig, fra klokken to og utover kvelden. Det ble skikkelig innevær etter hvert. Vi her hjemme brukte dagen til litt bilkjøring og innendørsaktiviteter. Jeg fant hvertfall ut at jeg skulle leke litt barn igjen, og sammen med lille Julie begynte vi med lego. Jeg fikk bygd et veldig høyt tårn, med borg rundt. Jeg er sikker på at tårnet er langt over 1 meter, kanskje til og med rundt 1.20, for det når meg faktisk over brystene og jeg fikk brukt nesten alle klossene som var å oppdrive i dette huset, men bare nesten. Ikke at jeg er så veldig høy selv akkurat.. Etter at vi hadde lagt Julie satt vi alle oss ned i sofaen for å se en film. En veldig veldig merkelig film. Jeg skjønte absolutt ingenting under filmen, og heller ikke når filmen var ferdig skjønte jeg den. Jeg tror kanskje at hvis jeg hadde sett den om igjen hadde jeg skjønt den, men jeg tror faktisk ikke at jeg gidder det. 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke dagen på i dag, og tar det som det kommer. Som jeg egentlig gjør alle dagene mine her nede. Jeg finner alltids på noe. 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg