Uke 32 – uken som gikk..

Ukens sang: Vigiland – friday night. 

Ukens middag: Denne uken har vært full av små og raske middager, bortsett fra fredag – TANDORI ! ♥

Ukens cravings: Smågodt.. 

Ukens humør: Denne uken har jeg følt meg liten, og humøret har vært trist – ikke irritert eller sint, men trist. Jeg har hatt sånn trist skygge over meg denne uken, og jeg håper den gir slipp så snart uken er over. 

Ukens høydepunkt: Jeg vet ikke helt hva som har vært høydepunkt, men det kan være to ting. Jeg, Therese og Roman så film på onsdag sammen, og det føler jeg er små høydepunkt. Den andre er at jeg fikk se igjen en gammel klassevenninne som også er flyttet hit for å studere. Det gjør det litt tryggere, selv om vi ikke går på samme skole. 

Ukens nedtur: Det må være at det var siste uke med sommerferie, og nå begynner alvoret for fullt. Det virkelige alvoret – jeg har jobbet for å komme hit og nå skal det jeg tror er drømmen, bli virkelig. Jeg er så utrolig stolt over meg selv at jeg er kommet så langt, og faktisk tar steget videre som student på høgskole. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg