Ny skole, nye studier!

Endelig var dagen kommet. Dagen jeg har gruet meg til i én uke. Dagen jeg har gledet meg til. Dagen jeg har vært nysgjerrig på. Skolestart! 

Jeg er kommet til en helt ny plass. Jeg har begynt på en helt ny skole, med helt nye studier. Jeg har virkelig gledet og gruet meg til denne dagen der skoleåret skulle starte. Jeg får endelig studere noe jeg interesserer meg for. Jeg får endelig studere noe jeg får bruk for videre i livet. Jeg håper virkelig at denne er min vei, og at det er dette jeg ender opp med. 

Når jeg møtte opp i dag, var jeg så sykt nervøs at når jeg sto i kø og ventet på registrering skjelvet jeg så mye at jeg trudde et øyeblikk at beina mine skulle knekke. Hele dagen har jeg gått med hjertet i halsen, og aldri følt meg så sårbar før. Det har vært litt av en dag. Men til tross for en tøff, helt grei dag – gleder jeg meg til dette studiet. Etter å vært å sett på tv-studioet og radio-studioet følte jeg meg klar til å starte, og jeg vet det kommer til å bli tøft å lære alt dette, men jeg gleder meg faktisk litt. Jeg har sett gjennom det første faget vi skal ha dette semesteret, og jeg kan ikke få nervene under kontroll – det er så mye å holde kontroll på og følge med på. Dette skal bli spennende. Wish me luck! 

Nå skal jeg kose meg med litt tv, og slappe helt av! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg