Ut på reisefot

Nå har vi vært ute på reisefot igjen, og skal tilbringe helgen hos familien til Daniel i Sandefjord. Det er mye som skal gjøres denne helgen, blant annet feire bursdagen til Daniel og tur til Nordbyen. Det er alltid like deilig å komme til Sandefjord, for det føles mer ut som “hjem” enn det Kristiansand gjør akkurat nå. Det føles nesten som en lettelse å komme hit litt og bare slappe av. Selv om vi ikke kan det å slappe av.. :p

Det er sykt digg med helg, og det å være tilbake til hverdagen er litt merkelig, men jeg kjenner det er litt godt også med tanke på rytmen i hverdagen. Jeg trenger ikke tenke på hva jeg skal fylle dagen min med, for skoledagen tar det meste av dagen min. Døgnrytmen min er kanskje ikke helt på plass, men jeg kommer meg opp om morgenen og det er vel det viktigste fram til jeg får den gamle rytmen min igjen. 

Denne skoleuken har vært den først med fag, med ordentlige forelesninger og jeg har lært utrolig mye, og mye grunnleggende. Denne uken har vært den ene uken med alt som skal på plass til neste uke da vi får en VIRKELIG smakebit på journalistyrket. Vi skal nemlig ut i praksis, på skolens avis og det skal ikke publiseres noe etter som vi er helt fersk. Hele neste uke skal vi jobbe som en redaksjon med både nyhetssaker i avis-form og tv-reportasjer, som alt skal gjøres selv. Det kommer til å bli interessant. 

Nå har vi nettopp spist litt deilig taco, og er egentlig ganske så mett. Jeg kjenner faktisk allerede at jeg begynner å bli trøtt og sengen frister veldig nå, men jeg vet at jeg ikke får sove selv om jeg prøver og da er det bare å legge den tanken på hylla, hehe:) 

4 kommentarer

Siste innlegg