Uke 34 – uken som gikk..

Ukens sang: Innertier, Morgan Sulele – Nei kjære deg. 

Ukens middag: Lassangemiddagen på mandag var sinnssykt god! Spesielt med salaten og nacho-chips ♥.♥

Ukens cravings: Knekkebrød (Husman) med salami og smør, og IsTe. 

Ukens humør: Humøret denne uken har vært svært bra, bortsett fra et lite irritabelt humør – det har ikke vært mye, men litt. Det skjer selvfølgelig hver uke før mensenuken min, og da blir jeg litt irritabel. 

Ukens nedtur: Ukens nedtur var den hendelsen på mandag som gjorde meg veldig trist, en hendelse jeg skulle ønske aldri skjedde. Også er jeg så “heldig” nå å bli syk selvfølgelig.. Ber til de høyere makter om å bli frisk igjen så fort som mulig. 

Ukens høydepunkt: Sandefjord-helgen vår. Det er definitivt et høydepunkt i hverdagen å dra til familie og tilbringe litt tid i en travel virkelighet. Det motiverer til å gjennomføre uken med glans, og komme seg gjennom den for å nyte det man har gledet seg til hele uken.♥

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg