29. august – syk i sofaen

Det er dag to i praksisuken vår, og jeg begynner virkelig å kjenne på stresset som har bygget seg opp. Det er veldig mye å gjøre, på veldig kort tid, og når du ikke har en god plan på alt, kan det fort bli en stressende tanke – for dette er veldig nytt for meg, jeg vet ikke hvordan man skal jobbe med denne typen oppgaver og da blir det veldig på “sparket” og man lærer mye av det. Her blir vi virkelig kastet ut i yrket, med kun én uke med undervisning. Denne uken har vært utrolig gøy hittil, så jeg gleder meg til å se når alt er ferdig. Det beste å jobbe med ting er å se det ferdige produktet. 

Nå er jeg dessverre blitt syk midt opp i det hele, så det er virkelig ikke lett å følge med det tempoet jeg burde hatt når man jobber med noe slikt. Er det en ting jeg virkelig hater, så er det å være syk. Skulle virkelig blitt frisk nå så jeg kunne gjort litt mer enn å bare ligge på sofaen.. Det er temmelig kjedelig over lengre perioder, for som alle vet; klarer hverken jeg eller Daniel å holde oss i ro over lengre tid. Nå er jeg derimot veldig lenket til sofaen for å kunne bli frisk fortest mulig. Så nå skal jeg sette på Gossip Girl og se hvor langt jeg kommer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg