Dyreparken

I dag har jeg og Daniel vært i dyreparken. Jeg har ikke vært i dyreparken siden jeg dro dit sammen med min avdøde tante og mannen hennes, og det er ganske lenge siden. 
Det var utrolig kult å gå å se på dyrene; de minste apekattene og surikatene var definitivt søtest. Men helt ærlig så syntes jeg synd i disse dyrene når det kommer til barn. Barn vet ingenting om hvor skjør dyr er mot høye lyder, og brå bevegelser. Vi opplevde at et liten gruppe barn på fem stykker så at geparden nærmest seg gjerdet litt lengre unna og da sprang de bort dit – geparden ble selvfølgelig skremt å forsvant. 
Ellers har jeg kost meg utrolig mye i dag, til tross for at det var veldig varmt til enkelte tider. Anbefaler alle som ikke har vært i dyreparken, og som har mulighet, om å dra en tur dit! 




Kardemommeby♥ #Barndomsminner 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg