Uke 35 – uken som gikk..

Ukens sang: Elly Ekko – sayonara. 

Ukens middag: På mandag spiste vi Nachos, og det var utrolig godt! Det er ganske lenge siden jeg har spist det. 

Ukens cravings: Tine IsTe. Vi har kanskje kjøleskapet fullt med iste, men ikke Tine sin iste. Det har derfor vært himmelsk godt å kjøpe en flakse denne uken og faktisk få smaken av det igjen. 

Ukens humør: Denne uken har jeg hatt et blandende humør, men stort sett vært i veldig godt humør. Det har vært tider denne uken jeg har vært i litt irritabelt og sårbart humør, men stort sett har jeg hatt godt humør. Mensen-uka kan gjøre mye med humøret! 

Ukens nedtur: Jeg har vært syk absolutt hele uken, det har virkelig satt en stopper for all moroa! 

Ukens høydepunkt: Det må være dyreparken i går. Det var helt utrolig!♥

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg