Ludo på tven

Skal jeg fortelle dere noe artig? Som bursdagsgave til Daniel kjøpte jeg Apple-Tv og jeg tror det var det kuleste og lureste kjøpet jeg har gjort på en veldig god stund. Helt siden Apple-tven kom i leiligheten har vi ikke skrudd på Canal Digital-boksen vår én eneste gang, for vi har alt av det vi ser på på den, pluss litt til! Det er bare å laste ned apper som Netflix, Tv2sumo, viaplay osv. så har du alt du trenger for å se yndeligsseriene dine direkte på tven. Å vil du ha den vanlige tven, er det plass til både tuner og Apple-tven. 

Å siden vi ikke har noe brettspill i huset, lastet vi like gjerne Ludo ned på Apple-Tven, og det er kanskje det beste vi har gjort. Det er så sykt artig! Du bruker bare mobilen som din “spillebrikke” og fjernkontroll til å styre hva du vil gjøre. Du kan spille med roboter, eller du kan spille med venner. Det eneste man trenger å gjøre er å laste ned en app til mobilen og være på det samme nettet. Du kan velge selv hvilken farge du vil være, og dere kan kun være fire spillere – akkurat som i vanlig ludo. Så er det bare å sette i gang og spille ludo! 

Det som er veldig genialt er du trenger ikke ha en smart-tv for å få dette, alt du trenger er en liten boks som er Apple-tven og internett. Den er heller ikke så veldig dyr – maks 2000 kr, avhengig av hvor stor lagringsplass du vil ha. Du laster ned alt som apper fra AppStore, som på en vanlig iPhone og har du apple-produkter fra før kan disse sammenkobles med Apple-Tven. 

Jeg trodde aldri at dette kjøpet var så bra som det var, for jeg trodde helt ærlig Apple-Tv bare var oppskrytt, men her i hus blir den heftig brukt. Jeg er mer enn fornøyd og anbefaler det virkelig! 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg