Uke 38 – uken som gikk..

Ukens sang: Avicii feat. Rita Ora – Lonely Together. 

Ukens middag: Biff middagen sammen med mamma!♥

Ukens cravings: Godteri, og da først og fremst sjokolade – spesielt brownies! Har nesten ikke spist det da, men har hatt så sykt lyst på det hele uken.. 

Ukens humør: Denne uken har humøret mitt vært utrolig bra! Gud, som jeg elsker å ha et godt humør♥ Jeg har storkost meg denne uken. 

Ukens nedtur: Når mamma reiste, det var helt jævlig for å si det enkelt. Jeg savner henne fryktelig nå :/ 

Ukens høydepunkt: Det at mamma var her denne uken må ha vært det beste, definitivt♥ 

Ukens favorittbilde:  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg