Mørket faller på

Jeg merker at det blir mer og mer høst for hver dag som går. Det blir tidligere og tidligere mørkt på kvelden, og senere og senere lyst på morgenen. Det er utrolig koselig, for da kan jeg tenne telys og kose meg med tv-en♥ Bladene på trærne har begynt å bli gule og oransje, samt falle av. Jeg syntes det er koselig med høst og slikt, men jeg er faktisk utrolig lei været vi har hatt i det siste. Det har faktisk regnet i to uker, med noen få opphold. Regn er typisk høstvær, med litt vind og det har det virkelig vært nå. Savner virkelig at det bare er overskyet, eller sol. 

Jeg har hatt så mye “fri” i det siste, og stort sett har det vært regn. Jeg savner nå skolebenken eller sol så jeg faktisk kan gjøre noe hyggelig ute. Blir skikkelig rastløs når jeg alene og det er dårlig vær ute. Det er heldigvis nok å gjøre med skolearbeid, men jeg klarer jo ikke sitte i flere timer i strekk med bare skolearbeid. Jeg klarer det sikkert, men hvor mye utbytte jeg får av å sitte flere timer i strekk vet jeg ikke. Jeg klarer ikke akkurat å konsentrere meg og holde fokus en hel dag. Jeg klarer noen timer, men det er begrenset. 

I går la jeg faktisk meg klokken halv ti og sovnet ti, fordi jeg var så lei av å være våken – jeg ville bare ha en ny dag. Det er litt sykt å tenke på at jeg faktisk klarte å sovne da, for jeg bruker som regel lang tid på å sovne når jeg først legger meg. Vurderer faktisk å gjøre det samme i kveld, for det var faktisk litt deilig. 


4 kommentarer

Siste innlegg