Early morning

De siste tre dagene har jeg lagt med halv ti, og det er faktisk ganske godt. Jeg begynte med det fordi jeg en kveld var sliten i hodet, lei av å være våken og litt deprimert. Det er slik at jeg gleder meg til å legge meg om kvelden, og klokken halv åtte begynner jeg å bli ganske trøtt. Jeg begynner å føle meg mer og mer som faren min, der øyan begynner å sige i åttetiden, hahah! 

I dag sto jeg faktisk opp halv åtte, å begynte med litt husarbeid. Hvem skulle trudd det..? Jeg har støvsugd hele leiligheta, rydda opp etter den veldig rotete fuglen min og tørket litt støv rundt omkring. Snart må jeg ta ut av oppvaskmaskinen og ta klærne jeg vasket i går fra klesstativet. Klokken er elleve, og jeg har allerede rukket å gjøre utrolig mye! Jeg er jo nesten tom for ting jeg skal gjøre i dag, men med eksamen som kommer i neste uke blir man aldri tom for ting å gjøre. 

Håper dere får en fin fredag alle!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg