Det lille ekstra

//Sponset

Jeg elsker å ha noe på armen som tilbehør, som pimper opp antrekkene mine med det lille ekstra. Etter at jeg fikk min første Daniel Wellington klokke har jeg fått helt hekta på å ha en klokke eller noe fint på armen. Jeg oppdaget for noen dager siden en helt ny nettside spesielt for klokker, og smykker. Her finner du utallige merkeklokker som blant annet Daniel Wellington, Carrie Taylor, Adidas, Fossil, Mockberg, Michael Kors, Nixon og mange mange flere! Jeg har plukket ut mine favoritter for både dame og herre, men vil du finne din nye favoritt, blant hundrevis av muligheter? Da kan du besøke nettsiden deres klokker.no

Dameklokker

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER

Jeg elsker lyse fine klokker, men jeg drømmer om å eie en litt mørkere klokke også – nummer 5 er min favoritt på nettsiden deres akkurat nå. Det finnes så mange varianter, med forskjellige farger og utseende at jeg kan bla gjennom et hav av muligheter. 

Herreklokker


1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER 

Her er mine åpenbare favoritter fra herresiden, adidasklokken var virkelig stilig, mens DW (Daniel Wellington) og Gant er en veldig klassisk stil som jeg liker veldig godt. Nixon og Fossil tar den litt mørke siden, som er utrolig fin og passer til nesten alt. 

Liker du klokker? ♥

4 kommentarer

Siste innlegg