Det er helt greit å pynte seg!

//Sponset

Nå begynner vi å nærme oss juletider, og da skal både man selv pyntes opp og gaver skal sankes inn. Smykker fra klokker.no kan være en gave til deg selv eller noen andre. Jeg har plukket ut mine favoritter innen smykker og øredobber, men vil du finne mer kan du gå inn på klokker.no

Smykker


1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. Nå på 40%! HER // 6. HER 

Her var det utrolig mye fint og her har jeg plukket mine favoritter. Jeg elsker smykker, og jeg bruker det hver dag. Helt klart bruker jeg jo de smykkene jeg har fått av Daniel, men av og til kan jeg finne på å prøve noe annet også. 

Øredobber


1. HER // 2. -50% akkurat nå! HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

Øredobber er min personlige favoritt. Jeg elsker både lange og korte øredobber til forskjellige anledninger. De jeg har plukket ut denne gangen matcher noen av smykkene ovenfor. 

Liker du smykker i forskjellige varianter? Øredobber? Halskjede? Armbånd? Ringer? ♥

 

6 kommentarer

Siste innlegg