Monopol!

I dag har jeg og Daniel brukt dagen til å drømme oss litt bort. Vi har vært å besøkt bilselgere her på Sørlandsparken og var innom BMW og Volvo. Jeg seriøst falt helt pladask for den ene 4-serien i hvit til BMW som var utstilt, den var jo helt nydelig. 

Når vi var ferdig å drømme oss litt bort dro vi på Sørlandssenteret, og jeg må virkelig si jeg er stolt over meg selv. Jeg har nettopp fått stipend, og man skulle trudd at jeg gikk litt “shop-amok”, men neida! Det eneste jeg kjøpte, sammen med Daniel, var Monopol. Det var 50% salg på den, og da måtte vi bare slå til. Vi har i kveld testet spillet, og Daniel vant.. etter bare én time hadde han klar å slå meg. Etter alle rundene vi har hatt med denne type spill gjennom årene, har jeg nesten alltid vunnet – utenom to ganger. Nå planlegger vi kanskje en runde nummer to, kanskje jeg har lykken med meg denne gangen? Eller går det enda fortere å slå meg? 😉 

Denne helgen holder vi ræva vår hjemme, og det er litt deilig. Helgen skal brukes til bare kos, sove lenge og jeg skal prøve å få lest litt også. En liten helg for oss selv i den lille hula vår♥ God helg!

Husk spørsmålsrunden jeg har gående! Stille spørsmål i dette innlegget? Merk SR♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg