Surprise!

Vel, dette kom veldig spontant og overraskende. Jeg og Daniel bestemte oss bare plutselig for at vi ville reise hjem til Finnmark en tur♥ Det morsomme med dette er at vi fortalte ikke dette til mamma, og egentlig så få som mulig, at vi kommer hjem en tur. For hva er vel ikke bedre enn å overraske? Jeg fikk lillebror til å sørge for at mamma og Hjalmar forble hjemme denne helgen, for de reiser jo nesten alltid bort i helgene og det ville vært litt dumt. 

Det var opp klokken fem i morges, og rett til flyplassen. Planen var egentlig å reise i morgen, men vi fikk byttet til i dag da jeg plutselig ikke hadde skole i dag. Kvart over to landet vi i Lakselv, da har vi vært innom Trondheim, Bodø og Tromsø på vei oppover. 
Vi sto å så på folk som gikk ut av flyet som skulle frakte oss hjem til alt kjente og kjære. Der vi sto å studerte litt flyplassen, dukket et veldig kjent hode opp foran øynene våre. 

Meg: “Kjære, er ikke det? Er ikke det der Hjalmar?” 
Daniel: “Ehm, joo?” 

Han la heldigvis ikke merke til oss, så da var ikke overraskelsen helt ødelagt. Mamma var ikke hjemme, så vi måtte kjøre til bestemor for å finne ho. Ho ble helt i sjokk når vi så oss, det var så gøy! Jeg elsker å overraske♥ Det er utrolig deilig å komme hjem, men det er en veldig merkelig følelse. Nå skal jeg finne sengen, alt for tidlig for meg å stå opp i dag altså! 

// Minner om spørsmålsrunden som foregår nå! Vil du stille spørsmål i dette innlegget? Merk SR♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg