Svar på spørsmålsrunde

Favoritt mat? 

Salater, baguetter med forskjellig innhold og taco/pizza/nachos lignende mat.♥

Dine viktigste personer i livet ditt? 

Akkurat nå er det mamma, lillebror og pappa, samt kjæresten og hans familie♥

Kan du svare på video? 

Nei, dessverre. Jeg er elendig på sånne videogreier der jeg selv er nødt å snakke inn i et kamera. Nei, huff. 

Hva er din favoritt årstid? 

Det er definitivt vinteren! Jeg kommer fra den landsdelen med snø, og elsker det hvite kalde som faller fra himmelen. Dessuten elsker jeg snøscooter, og alle turene man kan få ut av det. Jeg skjønner veldig godt at mange her nede i Sør-Norge ikke er så veldig begeistret for vinteren og dens kulde, for her er det jo nesten ikke snø! Vinteren er virkelig ikke det samme uten det hvite på bakken♥

Kan du vise hvordan det ser ut der du bor? Interiør og greier. 

Det kan jeg prøve å få til, men vet ikke når det blir. 

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste? 

Jeg var 15 år 🙂 

Tror du at du noen gang kommer til å gifte deg med din nåværende kjæreste? 

Hvem vet? 😉 

Kommer dere til å få barn ilag om dere får muligheten? 

Som det er akkurat nå, vil ikke jeg ha barn med det første. Jeg er blitt helt kurert etter å bo med en 2 åring i ny og ne, selv om hun er utrolig søt og sjarmerende, så vet jeg at det ikke varer hele dagen, hele året. Barn er utrolig skumle, samtidig som de er verdens skjønneste. 

Hvor ser du for deg bo “når du blir voksen”? 

I Finnmark. Det vil enten bli i min hjembygd eller Alta, er det jeg har sett for meg. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om det er slik det ender, men det er mitt ønske nå og det er det som står på planen foreløpig. Å nå som jeg er hjemme en tur, så er jeg nesten enda mer sikker i min sak. 

Hvor mange barn vil du ha? Vil kjæresten din ha like mange? 

Om jeg skal ha barn vil jeg helst ha to stykker. Jeg vet helt ærlig ikke hva han vil når det kommer til barn. Det er ikke akkurat et samtaleemne som ligger høyt hos oss. 

Hvordan land kan du tenke deg å besøke? 

Jeg vet ikke helt. Med så mye uroligheter rundt i verden er jeg litt skremt, og har ikke tenkt så mye på dette med land å reise til. Den eneste plassen jeg har vært utenom Sverige og Finland er Tenerife. Jeg har ingen erfaringer med utenlandsferier til varme plasser med nydelige strender og et flott hotell, eller kule eventyr. Så jeg vet absolutt ikke hvor jeg har lyst å reise eller land å besøke. 

Trener du mye? 

Nå i det siste har jeg ikke trent så veldig mye, fordi vi ikke har vært så mye hjemme. Men når jeg er hjemme, så trener jeg annen hver dag. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg