Uke 42 – uken som gikk..

Ukens sang: Camila Cabello, Young Thug – Havana. 

Ukens middag: Jeg vet ikke helt, det har vært mange gode konkurrenter denne uken. Men må jeg velge én favoritt, må det bli biffmiddagen på fredag! 

Ukens cravings: Kakao, varm sjokolade. Jeg har drukket så mye kakao denne uken som jeg aldri har gjort før. Det er så godt!

Ukens humør: Denne uken har humøret mitt vært helt fantastisk, jeg elsker å ha et godt humør og bare glede meg over livet♥

Ukens nedtur: Jeg tror dette er tredje uken jeg ikke har noe på denne kategorien! Dette er helt vilt. 

Ukens høydepunkt: Det å reise hjem til Finnmark, og overraske mamma og pappa med at jeg plutselig dukket opp♥ Det var helt fantastisk å komme hjem, og det gikk opp for meg alt jeg savner med å bo i Finnmark! 

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg