Reisedag

For en lang dag det har vært. Jeg er helt utslitt og trøtt. Dagen begynte halv ni i morges, kjøre lillebror på skolen og stelle seg. Vi fikk levert bilen tilbake til faren til Daniel, etter at vi var så heldig å få låne både 2017 Tesla modell S og 2013 BMW x5 m-sport hele denne helgen. Fikk sagt hade til pappa også. Vi spiste lunsj sammen med Hjalmar og mamma, samt fikk vært litt lengre hjemme da flyet var forsinket fra Tromsø. Dette har jo da skapt problemer for oss hjemover. Fire timer venting i Trondheim, som da betydde at flyet gikk tre timer etter at vi skulle vært landet i Sandefjord opprinnelig. Vi har en tre timer lang biltur foran oss nå før vi i det hele tatt er hjemme igjen og da noen timer på øyet før skolen begynner.

Midt opp i det her har jeg vondt i ryggen. Ryggen har vært vond siden i går, jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har vondt i korsryggen. Føler meg som en bestemor med krokete rygg som trenger gåstokk eller rulator. Så ja, jeg begynner å bli litt sliten nu.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg