Prøve noe nytt!

//Sponset

Nå har jeg fått en nydelig pakke i posten som jeg har gledet meg litt til! Min pakke fra klokke.no med noe annerledes, og nytt. Jeg har fått meg en helt svart klokke, og jeg digger den. Jeg har alltid hatt hvite klokker og gått for det, men nå skal jeg prøve meg med en helt svart klokke. 
Jeg vil anbefale, om du vil ha en billigere versjon av Daniel Wellington, burde du gå for en Carrie Taylor klokke, da enkelte modeller kan ligne veldig på de nye DW klokkene. Jeg har begge deler, og det finnes både positive og negative ting med begge. Jeg har plukket noen positive og negative sider med Carrie klokken, etter litt bruk: 

Positivt 

Reima. Reima til denne klokken var veldig genial, når du først skjønner deg på den. For min del brukte jeg litt tid på dette, men når jeg fant det ut var den utrolig smart. Den passer til alle og en hver da den er veldig lang. Du kan stramme den helt inn, så den passer sånne som meg med tynne håndledd. Dessuten ser den utrolig flott ut. 

Sitter som et skudd. Reima ikke stiv, som gjør at jeg trenger ikke rette på klokken i ett for at den skal sitte riktig rundt håndleddet. 

Negativt

Tykkelsen. I forhold til en vanlig DW klokke er selve klokkehuset litt tykkere på Carrie klokken. Dette er ikke nødvendigvis dårlig, men jeg liker klokkene tynne. 

Vil du også ha en slik klokke? Da kan du klikke → HER ←




8 kommentarer

Siste innlegg