Hva skal man si?

Jeg blir så fryktelig emosjonell når jeg har mensen. Jeg blir så fryktelig nærtagen. Jeg blir stresset og engstelig for alt. Jeg begynner å overanalysere ting og fantasien har ingen grenser. Jeg prøver å forstå alle, og samtidig meg selv opp i det hele. Hva føler egentlig jeg? Jeg blir fortvilet over at jeg ikke vet svaret på det, og det blir bare verre av å tenke på det. 

Jeg syntes det er helt vanvittig og sprøtt hvordan hjernen egentlig fungerer. Jeg syntes det er merkelig hvordan hormoner kan styre rundt i kroppen og påvirke humøret på den måten. Men er det egentlig en unnskyldning? Er det en unnskyldning til å være dust? Jeg har ikke noe godt svar på det.
Hvorfor kan jeg ikke bare godta at; greit, jeg har en dårlig dag. Greit, jeg er litt nærtagen under mensen. Uten å måtte lage unnskyldninger for det. Jeg kan bare godta det og si unnskyld uten å komme med en begrunnelse til den som blir bombemålet under disse periodene. 

Det er selvfølgelig ikke bare å ignorere humør og tanker, men det er bedre å prøve enn å la være!♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg