Uke 43 – uken som gikk..

Ukens sang: KREAM feat. Clara Mae – Taped Up Heart (Acoustic) 

Ukens middag: Den fantastisk koselige middagen på Egon sammen med min fantastiske kjærest♥

Ukens cravings: Kjeks med sjokoladebiter i ♥.♥

Ukens humør: Denne uken har humøret mitt vært litt opp og ned, hormonene har herjet rundt og skapt både fortvilelse og forvirringer. Når disse følelsene kommer opp, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal reagere. 

Ukens nedtur: Det er to nedturer denne uken. Én i begynnelsen av uken, og det var å reise hjemmefra. Det var ikke så tøft som jeg trodde det ville bli, kanskje fordi jeg vet det ikke er lenge til jeg skal opp igjen, men det var trist. Nummer to var i slutten av denne uken, og det var da Daniel reiste. Det er alltid en nedtur når han reiser fra meg. 

Ukens høydepunkt: Denne uken vet jeg faktisk ikke hva ukens høydepunkt er, helt ærlig. :p

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg