Treningssenteret

Gud, så deilig å komme seg på treningssenteret og ta en god økt! Jeg har ikke vært på trening på evigheter av mange grunner, som blant annet at vi har vært bortreist en del, og pga ryggsmertene mine. Derfor tok jeg det litt roligere i dag enn jeg vanligvis ville gjort. Jeg kjenner at jeg ikke har trent på en stund, og jeg er klar for å starte opp igjen nå. 

Dagens økt besto av litt forskjellig, der jeg prøvde å teste litt forsiktig hvordan ryggen min er i forhold til de forskjellige øvelsene. Prøve å kartlegge hvordan ryggen min er nå, for den føles jo bra og jeg har ikke lengre problemer med å stå opp eller bevege meg, men jeg ville ikke pushe meg hardt for å kanskje bli sengeliggende igjen. Jeg vet jo ikke hvorfor jeg hadde så vondt i korsryggen som jeg hadde, det eneste jeg vet er at jeg fikk det etter den turen på hesteryggen og mistenker at det var muskler jeg ikke har brukt på lenge som fikk et lite kick. Jeg har jo ikke vært på hesteryggen siden slutten av juni og det er mange muskler i bruk når man holder på med hest, de musklene har jo tydelig ikke vært bruk på veldig lenge. En ting er sikkert, det var helt forferdelig! Kunne ikke stå normalt, og hvert fall ikke gå normalt. Jeg klarte veldig sjeldent å komme meg opp fra liggende stilling, og da måtte Daniel hjelpe meg opp. Hadde heldigvis han, som flyttet rundt på meg som om jeg var lam fordi det gjorde så vondt. 

Nå skal jeg kose meg foran tv-en, og håpe det ikke kommer noen på døren som maser om godteri – for det eksisterer nesten ikke godteri her. 

Ha en fantastisk tirsdag!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg