Good morning!

I dag er den store dagen. I dag får jeg utlevert min eksamen. Eksamen jeg skal gjennomføre over to dager, helt på egenhånd, her hjemme. Jeg føler eksamen er så sykt seriøst, og det er det som gjør det så sinnssykt skummelt og nervepirrende. Jeg har aldri hatt en hjemmeeksamen før, og lurer svært på hvordan både det fungerer og hvordan det er å ha det. Kommer jeg i det hele tatt få sove disse dagene? Komme jeg til å bekymre meg så mye over det at det går utover alt jeg gjør? Det finner jeg ut disse dagene.

Den beste måten å avslutte denne eksamen på, er at når jeg er ferdig og har levert min besvarelse – kommer Daniel hjem!♥ Altså, det er som å få en premie for å ha fullført og levert eksamen. Hvordan det går får vi se når jeg kommer dit, men jeg har noe å se fram til når jeg er ferdig og da trenger jeg ikke å legge en eneste tanke på skole før tirsdag i neste uke. På fredag kan jeg bare slappe helt av, for da har jeg fullført dette emnet og begynner på mitt tredje og siste emne for dette semesteret. Det er helt sinnssykt hvor fort tiden egentlig går. Det føltes som i går at jeg for første gang gikk inn på den skolen, nervøs som jeg var, og begynte min nye hverdag. 

Jeg får ikke utlevert eksamen før klokken 14 i dag, så fram til da skal jeg ha en litt rolig morgen før jeg drar en tur på trening. Ha en god onsdag alle!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg