Kjærestetur!

Det å få Daniel hjem på fredag var helt magisk. De to ukene har føltes lengre enn noen gang, og jeg måtte klype meg i armen for å skjønne at han virkelig var hjemme igjen. Jeg er blitt så ufattelig avhengig av han at det er helt nifst, jeg kan virkelig ikke leve uten den gutten der. Han er jo bare gulle god tvers igjennom♥

Tidligere denne uken spurte plutselig Daniel meg om vi skulle ta oss en tur til Stavanger denne helgen. Jeg sa jo selvfølgelig ja til det! Jeg elsker jo å farte rundt, spesielt når han er med, det blir jo ikke det samme uten han. Så da var det avgjort, vi skulle til Stavanger. Ikke bare én natt, men to! 
Jeg har vært én gang i Stavanger tidligere, og det var faktisk tidligere denne sommeren. Når vi var her besøkte vi oljemuseumet og var en rask (og da mener jeg rask) tur innom et senter for å kjøpe fuglesand til Neo. Jeg fikk sett litt av byen, men vi var bare her noen timer – nå skal vi jo være her to netter og forhåpentligvis få tid nok til å se litt mer av byen♥ 

Vi ankom Stavanger på dagen i går, fikk sjekket oss inn på hotellet og gått litt rundt i byen. Ikke mye, men litt. Vi fikk spist ufattelig god burger her på hotellet, og jeg skjønner hvorfor Daniel spiser den hver gang han er her. For han er egentlig her ganske så ofte, men i jobbsammenheng. Helikopterne går herfra og må derfor reise hit for å komme seg ut på jobb. Når vi bodde i Finnmark måtte han tilbringe én natt på hotell, og på det hotellet vi bor på nå. 

I dag skal dagen brukes til avslapping, og utforske byen litt. Vi reiser ikke herfra før i morgen, og det er så deilig å bare reise litt vekk, koble ut og bare slappe av. Selv om vi ikke slapper av så mye som de aller fleste kanskje gjør, så er dette vår måte å slappe av på. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg