Uke 46 – uken som gikk…

Ukens sang: Tyron Hapi, Mimoza – Anyway. 

Ukens middag: Tandori! 

Ukens cravings: Sjokolade, og da gjerne i form av smash! ♥.♥

Ukens humør: Denne uken har humøret vært utrolig bra, og jeg elsker å ha et godt humør. Humøret mitt er ikke lengre like slitsomt som før, og jeg får mer overskudd. Jeg har selvfølgelig perioder, som de aller fleste andre, men jeg blir bare mer og mer “normal”. Jeg er ikke konstant deprimert lengre, og det blir bare sjeldnere og sjeldnere jeg får tilbakefall. Jeg er utrolig stolt over meg selv, og hva jeg har oppnådd!♥

Ukens nedtur: Jeg tror faktisk ikke det er noe nedturer denne uken heller ;o 

Ukens høydepunkt: Den nydelige turen vår i går, det var ufattelig koselig♥ Også at jeg vant den siste runden i bowling i går! Det var gøy, for jeg vinner nesten aldri, hah. 

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg