House tour

Under den siste spørsmålsrunden jeg hadde kom spørsmålet om jeg kunne lage et innlegg om leiligheten vi bor i – altså en house tour. Dette har jeg endelig gjort! Jeg bestemte meg for å lage det i en video, og legge til noen bilder i innlegget, da jeg tror dette er lettest. Jeg må bare beklage, det er bitte litt rotete overalt + så ligger juletreet vårt ved verandadøren – den ligger altså ikke der til vanlig.
Dette er altså hvordan leiligheten ser ut for øyeblikket, men om den gjør det om en liten stund får vi nesten se på. Jeg har noen ideer, men om det blir noe av de får vi nesten se på. Jeg skal oppdatere dere litt på dette om det blir reelt.




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg