Uke 47 – uken som gikk..

Ukens sang: Joakim Lundell feat. Sophie Elise – Only Human. Det som er artig med denne sangen, er at egentlig så likte jeg den ikke i starten. Etter litt tid, så likte jeg den bare mer og mer for hver gang jeg hørte på den. 

Ukens middag: Biffmiddagen på fredag, og overraskende: ribbemiddagen på lørdag. Mmm!♥

Ukens cravings: Sjokolade!! 

Ukens humør: Denne uken har humøret mitt vært helt på trynet. Mensen kan virkelig knote til det ellers så gode humøret mitt, for denne uken har det vært helt j**lig. Det er nesten som å få “tilbakeslag” på hvordan humøret mitt har vært nesten hver dag en periode av livet mitt, hvordan holdt jeg ut egentlig? 

Ukens nedtur: Humøret mitt, det var nok vært den største nedturen denne uken, samt mensenuken. 

Ukens høydepunkt: Det må være turen til Fredrikstad, det var fantastisk å se denne delen av familien min igjen! Onkel Hansi disket opp med herlig ribbemiddag (og jeg liker egentlig ikke ribbe engang, men den var faktisk ganske god), vi har fått bo hos onkel Sigmund og har egentlig hatt det ganske så fint her på østsiden.

Ukens favorittbilde: 

 

4 kommentarer

Siste innlegg