Hello desember!

Nå er det endelig Desember! Dette er definitivt min favorittmåned i året. Måneden man pynter seg fra topp til tå, eller går i pysjamas hele dagen. Måneden med masse julepynt, julemusikk og fantastisk herlig stemning. Måneden med juleferie, og måneden det er mulighet for å reise hjem i en lengre periode. Hele denne måneden er bare helt fantastisk♥

Jeg elsker julen, og derfor er dette min favoritt måned. Helt siden slutten av november har jeg hatt skikkelig julestemning, og jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har bare gledet og gledet meg til denne måneden. Det er enda deiligere å være ferdig med nesten alle julegavene, og bare bruke måneden til kos! Bare nyte denne herlige tiden på året. 
Det er egentlig bare hvordan man velger å sette synet på denne måneden. Noen hater julen, fordi det er så mye gavepress og stress. Jeg syntes ikke det, fordi jeg gjør mange av julegavene ferdig en liten stund før julen kommer, for å spre det over flere måneder. Da har jeg ikke det styret når julen kommer. Jeg klarer ikke helt å se hvordan julen kan være så stressende. Det handler i grunn bare om god planlegging i forkant, er man god å planlegge – så blir det kanskje ikke så stressende. 

Jeg og Daniel har fått opp juletreet og tatt frem den ene nissen vi eier. Siden vi ikke er her i julen, tenkte vi å ha litt jul her i leiligheten før vi reiser. Selv om tradisjonen har vært at treet ikke kommer før lillejulaften, gjorde vi et unntak denne julen. Vi har til og med noen julegaver under treet! Men kun halvparten av disse er våre. Alle gavene som skal med oss til Finnmark, har vi lagt under treet så vi kanskje husker dem. Jeg syntes det er skikkelig koselig med juletre da det blir livlig og litt mer beroligende lys i stuen, spesielt på kvelden♥

Hva syntes du om desember?♥


4 kommentarer

Siste innlegg