Uke 48 – uken som gikk..

Ukens sang: Alan Walker – The Spectre. 

Ukens middag: Vi har spist så utrolig mye godt denne uken, men om jeg må si én – så TACO! Det er så ufattelig lenge siden vi egentlig har spist taco, og det var vanvittig godt♥

Ukens cravings: Kakao, og Subway! ♥.♥

Ukens humør: Denne uken har humøret mitt vært helt greit egentlig, ikke helt på topp og ikke helt på bunnen heller. 

Ukens nedtur: Tjaa, hva har egentlig vært ukens nedtur? Jeg tror helt ærlig at det ikke har vært noen, for jeg har hatt en veldig bra uke. 

Ukens høydepunkt: Det å trekke frem alt som har med jul og gjøre. Herregud, som jeg elsker denne tiden på året!♥ Jeg er også ferdig med alle julegavene, nå er det bare å få dem rundt dit de tilhører! 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg