Uke 49 – uken som gikk..

Ukens sang: LL – A little respect. 

Ukens middag: Ovnsbakt laks og pasta, for Daniel lagde tidenes beste pastasaus og den var HIMMELSK! ♥.♥

Ukens cravings: Subway, og McFlurry! Har ikke spist noen av delene denne uken..

Ukens humør: Det har vært litt blanding, mest godt da – men har hatt morgenen der alt bare har rast sammen litt. Det går heldigvis over i løpet av dagen, så er egentlig dagen i seg selv ganske bra. 

Ukens nedtur: Når jeg fikk vite at eksamen jeg skal ha i neste uke, må skrives for hånd.. jeg har hatt én eksamen for hånd, og det var matte. Så jeg er ganske spent hvordan det her blir. 

Ukens høydepunkt: Når jeg sjekket hvordan hjemmeeksamen min for én måned siden gikk, det var virkelig ukens høydepunkt.

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg