Ahh, du herlige jul!

Denne uken har det vært full kjør med eksamens lesning og pakking. Jeg har flydd rundt som en rakett, og i går hadde jeg full panikk – eksamen var én dag unna og jeg følte jeg ikke kunne noe som helst. Hvordan skulle det gå?! 
Eksamen startet klokken ni i morges, med penn og papir. Oppgavene var grei, og jeg følte det gikk helt greit. Hver gang før eksamen, så forteller jeg meg selv at enten så går det, eller så går det ikke. Jeg skal hvert fall gjøre mitt beste! Jeg kan hvert fall ta juleferie med god samvittighet når jeg fikk en A på hjemmeeksamen. Jeg kan leve lenge på den altså.! 

Når jeg kom hjem pakket jeg siste rest av de klærne som hang på tørkestativet og vi begynte å pakke bilen klar. Alt var klappet og klart, så da føyk vi bare avgårde til Sandefjord. Her sitter jeg, med håndkle på hodet og egentlig ganske så sliten. Skal bli godt å sove i kveld, å vite at jeg ikke skal tenke på skole før til neste år! Dette semesteret er offisielt over, og jeg har lært utrolig mye nytt. Neste år er det et nytt semester, med nye muligheter og mer kunnskap. 

Fram til da er det juleferie, og den skal nytes til det fulle! Aah, du herlige jul.♥

4 kommentarer

Siste innlegg