Uke 52 – uken som gikk..

Ukens sang: Palm Trees, MdL, Abi F Jones – Outside! 

Ukens middag: Enchiladas, fikk til og med servert maten når jeg var på jobb! ♥.♥

Ukens cravings: Egg- og baconbaguette. 

Ukens humør: Denne uken har humøret vært særdeles bra, og jeg er fornøyd! Ingenting er bedre enn et godt humør! 

Ukens nedtur: At dette er siste uke hjemme i Finnmark.. Jeg gruer meg skikkelig til å reise sørover igjen, skulle virkelig vært her lengre.! Det er fryktelig kjipt at skolen begynner tidlig i januar når jeg vet det flere som begynner litt seinere. 

Ukens høydepunkt: Scooterturen jeg og Daniel hadde i går. Jeg savner virkelig scooterturene og nå kommer jeg til å savne Finnmark enda mer! 

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg