Uke 1 – uken som gikk..

Ukens sang: Sophie Elise – In My Head. 

Ukens middag: Taco denne uken var virkelig favoritten!♥

Ukens cravings: Chai Tea Latte! Jeg har virkelig savnet kaffemaskinen min. Dessverre, så funket den ikke når vi kom hjem igjen – og måtte gå til anskaffelse av en ny, så jeg fikk kaffen/teen min. 

Ukens humør: Humøret har vært utrolig bra, litt sliten med det har gått greit faktisk. Det er ikke så forferdelig å være tilbake på skolen heller, og selv om jeg har måtte stå opp veldig mye tidligere enn Daniel har humøret ikke vært noe problem. 

Ukens nedtur: Det å reise hjem fra Finnmark. Det er alltid like trist og jeg misliker det like mye hver gang. Påsken vil bli neste tur opp til Finnmark og billettene er allerede i boks!

Ukens høydepunkt: Denne ukens høydepunkt er at Neo har begynt å bli såpass tam at han kommer til oss av seg selv. Denne uken har han begynt å fly etter oss når vi tar puten hans. Han har en egen pute som ingen får ta for da blir han sur og kommer etter deg, hah! Han setter seg på skulderen vår når vi tar puten og løper avgårde med den. Det er litt gøy, for det er så søtt. Han begynner virkelig å bli tam!♥

Ukens favorittbilde: 


// Bilde jeg tok i sammenheng med et skoleprosjekt, ble faktisk ganske fornøyd til tross for at det bare var helt tilfeldig. 

! Minner om konkurransen jeg har foregående på bloggen akkurat nå! For å delta, klikke HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg