Årets almanakk

Inneholder reklamelink 

Jeg begynte med personlige almanakker i 2015 og har vært avhengig siden den gang. Hvert år lager jeg en ny almanakk på personligalmanakk.no  så jeg kan holde kontroll på hverdagen min, og det har hjulpet meg til å holde kontroll på ting som er gjort og når. Jeg har kontroll på livet mitt, og ingen kan krangle med meg 😉 Jeg skriver ALT ned i almanakken min, og det hjelper meg med å lage innlegg om hva som er skjedd. Det er ikke alltid hukommelsen min strekker helt til og da er det godt med en bok alt står i. 

Denne helgen har vært utrolig avslappende. På lørdag brukte vi hele dagen på Sørlandssenteret, sjokkerer meg egentlig hvor lang tid vi brukte der. Når vi kom hjem la vi oss på sofaen med beina høyt og spilte ludo på tven, og uten å sjokkere så vant Daniel den runden. Vi fikk vasket litt bil også før middag, som ble veldig sein. Litt etter middag tok vi fram monopol og begynte tidenes spill, for det er helt utrolig hvor likt vi lå hele veien! Jeg tror aldri det har vært så likt mellom oss før, men til slutt ble seieren min! Nå tror jeg neppe Daniel vil spille monopol med meg på en stund, hah! Søndag ble en chill søndag, med litt vasking innimellom – bare fordi vi ikke klarer å holde oss i ro for lenge. 

Akkurat nå sitter jeg på skolen, en litt typisk mandags morgen – trøtt og ikke lyst å gjøre noe som helst. Til tross for det er jeg faktisk ganske motivert for uken. Jeg må innrømme at jeg har begynt å like livet her nede (men jeg savner selvfølgelig Finnmark)! Nå er det heller ikke lenge igjen til den lange praksisen på skolen begynner, der vi skal jobbe som en egen redaksjon – gruer meg bittelitt til det. Kjenner idéene mine bare løper avgårde med engang jeg tenker på det.. Så vi får se hvordan dette skal gå, håper på det beste.♥

Minner om konkurransen jeg har foregående nå! Avsluttes på fredag. Mer informasjon og påmelding HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg