Avlyst undervisning

Onsdag. Bare jeg som syntes denne uken går fryktelig sakte? 

I morges gjorde jeg meg klar for å dra på skolen, men like før jeg gikk ut døren fikk jeg en melding. Den var fra skolen min. Undervisningen var avlyst på grunn av sykdom. Jeg sukket, og ble stående å tenke. Hadde jeg virkelig stått tidlig opp for ingenting..? Nei, det hadde jeg selvfølgelig ikke. Selv om meldingen tydelig sa at undervisningen var avlyst, dro jeg til skolen likevel. Dagen skulle jeg bruke til å gjøre ferdig tv-saken min! Det tok ikke lange tiden, så rundt elleve var jeg ferdig og kunne dra hjem. 


! Minner om konkurranse som avsluttes om 2 dager, for å delta og mer informasjon klikk HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg