Snow, Snø, Sne

De siste dagene har det faktisk vært utrolig bra vinter her nede. Snøen som kom natt til onsdag (eller torsdag, husker ikke) var ikke våt, den var faktisk pudder og lett. Så har det vært litt kjøligere disse dagene, så det har holdt seg ganske bra. De plassene det er sørpe, er de plassene der det går mye folk, noe som ikke er så veldig rart heller. Dette kan minne om vinter hjemme i Nord-Norge, selv om det kanskje ikke kommer til å vare like lenge som den gjør der oppe. Det er bare å nyte det mens det enda varer. 

Jeg er egentlig veldig overrasket over hvor glad jeg er blitt i Kristiansand på så kort tid. Jeg er blitt veldig glad i leiligheten vi bor i, og hvor i byen vi bor. Jeg tror ikke jeg kunne tenkt meg andre plasser å bodd i byen enn det området vi bor på nå. På den lille tiden vi har bodd her så har vi fått noen favorittsteder, spesielt av kaféer. Vi har ikke spist ute her så mye, men Egon på Sørlandssenteret er veldig bra. Det er også det eneste vi har testet ut, hah. Det kommer vel etter hvert tenker jeg.

Nå er vi på tur til Sandefjord for helgen. Det er en god stund siden vi faktisk har vært i Sandefjord. Det er helt siden i fjor faktisk, hah. På vei hjem fra Finnmark til Kristiansand, stoppet kun vi der for å sove. Det skal bli dermed veldig godt å komme dit igjen for en helg, vi har jo sett Benedicte da hun var her forrige helg, men resten av gjengen har vi ikke sett.  



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg