Uke 3 – uken som gikk..

Ukens sang: NF – Lie. 

Ukens middag: Taco!♥ Denne uken har vi vært skikkelig lat med middager, det har for det meste gått i pølser, restepizza og kyllingvinger, hah! Bortsett fra nå som vi er i Sandefjord da, det blir litt ordentligere middager.

Ukens cravings: Smoothie med skogsbær ♥.♥ og varm kakao. 

Ukens humør: Har hatt litt blandet humør denne uken på grunn av mensen. Har blitt fort irritert og frustrert, pluss har vært litt nedfor, trist og følsom. Det er rart, men det blir bare slik i mensenperiodene mine. Jeg kan ha et utrolig bra humør hele måneden, bortsett fra når mensen dukker opp. Da er det som om alt bare rakner, og alle de gamle følelsene mine kommer tilbake. Hormoner som herjer? 

Ukens nedtur: Jeg vet egentlig ikke, hah. Selv om humøret har vært dårlig og slikt, så har jeg ikke hatt noen nedturer – så det er vel kanskje nedturen min.. 😉

Ukens høydepunkt: Det å komme tilbake til Sandefjord en liten tur♥ Det er bestandig koselig, og det har virkelig vært en opptur for humøret denne uken. 

Ukens favorittbilde: 

4 kommentarer

Siste innlegg