Lang dag!

I dag har det virkelig gått i ett. Seriøst. Det var opp klokken syv i morges, komme seg på skolen og begynne dagen – gjøre intervjuer, redigere på spørsmål og avtale et nytt intervju. Det er faktisk litt gøy med praksis, enda. Det er jo litt gøy også å være Sørlandets største mediehus nå, og vil dere følge litt med? Da kan dere jo gå inn på sornett.no 

Når jeg kom hjem i dag var jeg egentlig veldig sliten i hodet, men her går det unna. Jeg fikk planlagt handlelisten for ukens handletur mens Daniel var i dusjen, så vi kunne dra å handle så snart han var klar. Det ble en liten tur på butikken, etterfulgt av middag når vi kom hjem. 

Nå er vi akkurat kommet inn etter å stått ute noen timer. Jeg har hjulpet Daniel med å skifte bremseveske på bilen min, og det var egentlig veldig koselig hvis jeg skal være ærlig. Jeg fikk lært masse, og pratet masse med lillegutten min♥ Nå er jeg egentlig veldig sliten, skal snart sove – først lese litt bok og få varmen i kroppen med noe varmt å drikke etter å være ute i noen timer. Sov godt alle♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg