Over på tv!

Herregud, så sliten jeg egentlig er. Det kjennes at vi er halvveis i praksisen, og jeg gleder meg til å bli ferdig. I dag er siste dag på nett nyheter, og jeg har fått publisert den siste saken jeg har jobbet med i lang tid, sykt deilig å få den ferdig. I morgen er det over på tv for de siste to ukene av praksisen, og det gleder jeg meg til. Det er kanskje mer jobb, men samtidig er det ikke det – for skriving er sykt mye arbeid.. Det kan være frustrerende å redigere, men det skal bli litt gøy å leke litt med mye forskjellig. 

Nå er det onsdag, og da er det snart helg! Det er lenge siden jeg har satt pris på helgene så mye som jeg gjør nå, under praksisen. Jeg må innrømme at det er tungt med praksis, men det er samtidig utrolig gøy. Dette er noe helt annet enn en vanlig skoledag med undervisning, og jeg får faktisk testet litt hvordan alt fungerer. Jeg syntes det er bra vi har så mye praksis det første året, for da finner man veldig fort ut om dette er noe man vil drive med videre.

Det verste jeg vet når det kommer til praksisen, er å ringe. Hver gang før jeg ringer må jeg skrive ned alt jeg skal si, og forberede meg mentalt før jeg tørr å gjøre det. Det er en utfordring, spesielt med tanke på hva vi driver med. På en måte er jeg glad for at jeg får jobbet med det, jeg er bare nødt å gjennomføre om det skal bli noe sak. Det jeg håper å oppnå gjennom dette studiet på dette punktet, er at jeg skal bli tøffere på dette med å ringe folk, og spesielt folk jeg ikke kjenner. 

Nå slapper vi egentlig bare av. Daniel ser på youtube, så jeg får blogget litt. Vi har akkurat spist middag, og jeg ble så mett at jeg nesten triller rundt her. Jeg er samtidig utrolig trøtt, men det er en liten stund til jeg kan sove. Fram til da – se litt på tv! 

4 kommentarer
    1. Jeg hadde en gang en jobb hvor jeg måtte ringe ca. 100 ukjente folk om dagen, og flere som ringte inn. Og jeg taklet dette veldig dårlig i starten. Men det tok ikke lang tid før det ble myyee bedre. Bare ta tiden til hjelp. Etterhvert blir dette en vane 😀 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg