Frozen

Aaah, det er så herlig å være så og si ferdig med tv-saken som skal sendes i morgen! Det er så herlig, men samtidig så vet jeg at nå må jeg klekke ut en ny sak å lage tv av. Det gjør meg litt stresset, fordi jeg har ingen ideer på lager. Jeg er helt tom. #Panikk

Må si at været de to siste dagene har vært skikkelig kalde. Det har faktisk vært nede i -10 på morgenen, heldigvis har det blitt mildere utover dagen, og det minner meg veldig om livet nordpå. Det får meg til å savne det litt mer. Det har også vært utrolig fint vær med sol og skyfri himmel hele dagen, til solen går ned – det er helt nydelig♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg