20. februar

Nok en dag i observasjonspraksis, og dette er mer artig enn vår egen praksis hvor vi gjore alt arbeidet. Denne praksisen henger vi oss bare på, og ser på andre arbeide – er ikke det bestandig gøy? Absolutt ikke, men dette er faktisk utrolig spennende. I dag har faktisk vi gjort litt arbeid da – vi har redigert en video for Fædrelandsvennen, som er kommet ut på Instagram. Denne videoen gikk ut på at vi skulle få leserne til å gi FVN tips til hva de skal skrive om denne uken, vinterferie uken og hva leserne vil lese. 

Ellers har vi hengt oss på en journalist som skulle gå rundt i byen å se hva de tilbyr for de barnefamiliene som ikke tar turen til fjells eller hytta. Jeg fikk til og med prøve meg på en liten gåte som barna også får, der det var masse veier i gulvet som skulle føre fra Start til Mål, men problemet var at man bare kunne gå rett fram eller til høyre. Det så jo utrolig lett ut, men det var det ikke – jeg var den eneste som faktisk klarte det på det tidspunktet, hah! Har dessverre ikke bilde av det, men skulle helt klart hatt det. 

I dag har jeg og Daniel tatt det helt rolig siden jeg kom hjem. Klokken er snart åtte, og om én time skal vi hoppe i treningstøyet å komme oss på trening, for vi har ikke vært på trening hele forrige uke, så det skal bli deilig. Jeg har en liten merkelig type “regel” for meg selv, og det er at jeg ikke skal trene når jeg har mensen. Jeg hater å trene med mensen, og derfor har jeg lagd en liten “regel” på det. Det jeg kan gjøre under mensenuken, er jo selvfølgelig å gå tur, som jeg og Daniel gjorde på fredag – forfriskende. 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg