Det er trist..

..at Daniel reiser fra meg om ca. 13 timer. Det føles litt uvirkelig etter å hatt han hjemme siden november, og det kommer til å bli rart nå. Han reiser hjem til Lakselv for å jobbe hos faren sin, noe jeg tror blir veldig bra for han. Jeg skulle veldig gjerne vært med, bare for en uke omså, men jeg har ikke råd akkurat nå. Det er dessuten bra for meg at jeg får litt tid her hjemme alene med den avsluttende vurderingen som skal leveres torsdag denne uken, selv om jeg helst skulle vært hjemme en tur. Heldigvis er det ikke så lenge til han er tilbake, bare èn og en halv uke alene – det overlever jeg!♥

I dag har vi derfor brukt litt tid på bare oss. Lillebror reiste hjem i går, så da fikk vi ta vår lille kjærlighetsdag sammen i dag før han reiser i morgen tidlig. Vi måtte en tur innom Ikea også, for når vi var å badet på AQ Bad på fredag ble det ene håndkle vårt stjålet. Det er sykt rart at noen vil stjele et håndkle? Jeg hadde allerede brukt det én uke fra før, så bare hyggelig til den som ville ha den skitne håndkle mitt..! Det som var det mest dustete med det, var ikke at vi tapte et håndkle, det var at jeg sto der uten håndkle og ingenting å tørke meg med etter badingen. Anyway, vi har kjøpt et nytt og det er ute av verden. 

Livet mitt kort fortalt akkurat nå: blakk, tom for mobildata, innleveringsfrist og kjæresten reiser fra meg. MEN, jeg smiler likevel!♥😃

4 kommentarer

Siste innlegg