Min far

Min far er en kul type. En type mange liker. Min far er en kunnskapsrik og god person, som lærer meg de merkeligste og mest nyttige tingene du trenger i livet. Han hjelper meg i en hver situasjon, samtidig som han lærer meg viktige ting. Min far var den som alltid ble med klasseturene mine når de trengte foresatte, og jeg kunne stolt fortelle at han var min far. Han lagde bål, han tørket klærne mine og han lagde maten min. Ingenting var som å ha han med på tur.

Gjennom hele oppveksten er det turene våre jeg husker best. Turene til fjells på snøscooter. Fisketurene. Overnattingsturene. Turene i vedskogen. Bestandig lagde min far fantastisk mat til fjells, ikke bare pølser og burgere, men røykakjøtt, biffstrimler osv. For meg var det hele høydepunktet med alle turene våre. Ingen turer er det samme uten min far, hans smil og hans humor. Eller hans drahjelp til akebrettet 😉

Min far oppdater facebooken sin daglig, med humor, matbilder, frustrasjoner over saker, vaffelbilder og diverse. Dette kan for noen være plagsomt og ses på som «spam», men jeg digger det. Jeg kan følge med på hans liv, selv om jeg ikke er der. Jeg kan få med de hverdagslige tingene som ingen forteller til hverandre i en chat eller over telefonen. Det er disse statusene i facebook feeden min jeg setter pris på, ikke alle de «morsomme» tagg din venn postene som man ser 40 ganger i løpet av en uke og som er i feeden hver eneste dag.

Jeg er stolt av at jeg kan kalle han min far. For han er en fantastisk mann, og ingen kan fortelle meg noe annet.

Takk pappa, for all den gode maten du lager. Takk for at du lærer meg viktige ting. Takk for at du gjør facebook feeden min bedre. Og takk for alt det du gjør for meg.❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg