Snø, søvn og eksamen

Hey og ho! Jeg er endelig ferdig med eksamen for denne gang og kan endelig slappe av igjen. Må si det ikke gikk som forventet, men håper det holder. Jeg ble i det minste ferdig, så det er hvertfall bedre enn ingenting. Det gikk helt greit, altså. Men, vi får se.

Disse to dagene er jeg imponert over snømengden som har dalt ned fra himmelen her på Sørlandet. Jeg er helt øm i skuldrene etter all snømåkkingen. Skulle bare ønske dette var hjemme, for da kunne jeg faktisk kjørt litt snøscooter og kost meg på fjellet. Istedet sitter jeg her inne og nyter den varme leiligheten, for ute er det litt småkjølig. Kanskje ikke så kaldt som sørlendingene klager over, for jeg har opplevd verre enn dette. Per nå er det bare -8°c ute, så fin temperatur også har vært sol til og med. I dag var det faktisk ganske herlig å måkke snø, hadde mest lyst å kaste jakka til slutt. I går derimot var det ikke så koselig å måkke.. for da både blåste det, snødde og var rundt -12°c ute. Det føltes ikke som -12, men kanskje rundt -18. Hver gang jeg kastet snøen, så kom den tilbake – bare i ansiktet mitt. Hahha! Jaja, men jeg fikk jobben gjort.

I natt var det dårlig søvn på meg. Jeg lå i to timer å vridde meg og fikk ikke sove. Rundt halv ett klarte jeg ikke ligge mer, så da sto jeg like gjerne bare opp og fant på noe fornuftig å gjøre. Jeg fikk faktisk skrevet 100 ord på eksamensinnleveringen! Klokken var tross alt midt på natten, så bare det i seg selv er imponerende. Ikke nok med at jeg var oppe til halv to i natt, så våknet jeg jo selvfølglig klokken halv åtte i morges..! Jeg begynner å kjenne at jeg er litt sliten, samtidig så er det kanskje litt tidlig å legge seg. Vi får se hva jeg skal bedrive tiden min med videre for kvelden.

//Lille Neo spiste middag sammen med meg i dag❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg