Finally weekend

Lørdag! Du søte lørdag! Det er helg. Som jeg elsker helg. Selv om jeg ikke har hatt skole denne uken, så har jeg fremdeles levert en type eksamen og det vil jeg si er nesten det samme, så da fortjener jeg helg.♥
Denne helgen har jeg tatt turen over til Fredrikstad. Her holder litt av familien min til, og jeg kjente det var på tide å besøke de. Jeg trengte litt familietid. Samtidig så trengte jeg min onkels ekspertise på bilelektronikk. Nøkkelen min har ikke fungert ordentlig på en stund, og førerdøren har vært et sant mareritt enkelte ganger. Så da slo jeg like greit to fluer i ett smekk 😉

I går ankom jeg Fredrikstad i tre tiden, og jeg kom til jobben hans, men der var han ikke. Jeg ventet vel en time, samtidig som jeg snakket med de som var der. De klarte å holde meg med selskap. Når han til slutt dukket opp, dro vi en liten tur til Sverige på en mini handletur. Den var ganske kjapp, for vi brukte max ti minutter inne i butikken, før vi startet tilbake. Det er nok den raskeste Sverige turen jeg har vært med på så langt. Når vi da kom tilbake, ble det bestilt Domino`s pizza, på hjemmelevering. Mmm!
Onkel satte i gang med arbeidet på bilen min etter å fått i seg litt mat. Jeg ble sittende å oppdatere meg på sosiale medier og skrive halvferdige blogginnlegg. Det ble jo selvsagt kjedelig til slutt da jeg hadde gått gjennom alt, så da “stjal” jeg nøklene til bilen hans for å ta meg en liten prøvetur. Jeg har aldri kjørt noen nyere Volkswagen biler tidligere, så nå har jeg gjort det! Denne bilen var manuell, og det er jo jeg overhodet ikke vant til, men det gikk seg til. Men jeg må si at jeg faktisk liker å kjøre min nærmere 2001 modell BMW bedre, faktisk.

Når jeg da kom tilbake hadde onkel fikset førerdøra, men hadde litt problemer med nøkkelen min. Den var visst litt vrien da den bare ville låse igjen bilen, men ikke opp. Så når vi kom dit i dag, ble jeg sittende litt før jeg tok meg en tur på kjøpesenteret, slik at han kunne få litt arbeidsro. Å tror dere ikke han hadde fikset det i løpet av den timen jeg var borte? Ja visst!

Tusen takk til onkel Sigmund, og Nordic Motortuning!♥

Nå skal vi kose oss, og se hva kvelden bringer videre. Det er hvert fall helt greit for meg å få litt annet enn snømåking og late dager alene i leiligheten sammen med Neo. Hva skal du gjøre i kveld?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg